lajos

Mi a fogyasztóvédelmi felügyelet elérhetősége?

Mi a fogyasztóvédelmi felügyelet elérhetősége?

Tegyél fel új kérdést
vagy Lépj be

A szolgáltatás teljesen ingyenes.

vikat48

0 pont Jó Rossz vikat48 - 1 éve

Üdülési utalványt szerettünk volna felhasználni az AMIRA HOTEL -ben.Hévízen. Személyesen jelentkeztünk a recepción, de az időpontba nem tudtunk megegyezni az alábbi kifogásokkal,nincs itt a főnök, holnap délelött .Másnap ott volt a főnök,közölte adjuk írásba a szobafoglalást, jöjjünk délután vissza,délután meg azt a választ kaptunk szombat-vasárnap nincs utalványos szoba,de felárral igen.Az utalványon nincs ilyen,hogy hétvégén nem fogadnak.Ezek után szeretnénk visszakapni a pénzünket, mi a teendő.A szervező GULLIVER utazási iroda,választ ők sem adtak egészen a mai napig.

milkovits.erno

0 pont Jó Rossz milkovits.erno - több éve

2.5 napja vásároltam a soproni Photó hall üzletében 1db Wayteq tip dekódert amit 72 órán belül az üzletbe visszavittem műszaki problémák miatt /a műszaki problémáim a következőek a készülék erősittös szoba antennával is gyenge képet produkál kép kockázik köd esetén kép nem látható . Az üzletben a pénzvisszatérítést kértem amitől az eladó el zárkozótt! Kérem részemre kielégítő választ küldeni! Tisztelettel Milkovits Ernő Sopron baross ut 8/d

Kuruczi Emmi

0 pont Jó Rossz Kuruczi Emmi - több éve

Kuruczi Lászlóné vagyok a minap úgy jártam miután minden csekkemet feladtam, hogy ennek ellenére nem tudtam telefonálni, mert a T.HOME egyirányusította a telefonvonalamat. Ugyanis amiről engem semmilyen formában nem tájékoztattak 425.-Ft, azaz Négyszázhuszonöt forint tartozásom volt. Erről , sem szóban, sem telefonon, sem csekket nem küldtek, szóval én nem tudtam elképzelni, hogy mi lehet a probléma, amiért egyirányusítottak.
Irtam levelet az ügyfélszogálatukhoz, hogy most mi a gond, interneten, de választ nem kaptam, természetesen kértem őket, hogy küldjenek csekket hátha valami elkeveredett. De sem választ nem kaptam, de még nem is kerestek, pedig azt irták, hogy az ügyfélszolgáltatásukban, hogy pár napon belül munkatársuk felkeresnek, na ez nem igaz mert senki de senki sem keresett. Akkor gondoltam egy merészet, és megpróbáltam, a T.HOME által nagyon hirdetett 1412-es telefonszámon felhivni őket, hogy mi lehet a probléma nálam,ill. a vonalamat miért is egyirányusították. Na ezzel a telefonszámmal lehetetlen a T.HOMMAL beszélni, mert ügyfélkódot kér de mivel én régi ügyfél vagyok ezért valami új ügyfél azonosító kellett volna, de ezt a 1412-es telefonszámon nem létezik, hogy meg lehet kérni.
Ez legalább fél napomat vett iénybe, közben természetesen vártam a munkatársukat kb. már másfél hete, hogy jelentkezik, mint ahogy a neten irgérik, szóval sem ez, sem az.
Na másnap gondoltam mégsem lehet, hogy én nem tudok valamit elintézni, igy hát neki estem mégegyszer a 1412-es telefonszámnak, hát persze, hogy csak felhúztam magam, mert nem sikerült őket elérni.
Jó akkor mégegyszer a neten megnézem, hol lehet őket elérni személyesen, na ilyen cím alatt hogy T.Pont 1 elérhetőeknek tűntek, de ebbe nem voltam biztos, mivel a T.HOME számomra nem = mint a T.Pont1-el, szóval jött egy ismerősöm és ő mondta tudod ott a T.homos dolgaidat is el lehet intézni, ahol régen a T.Mobil irodája volt na és láss csodát tényleg.
Bementem a régi T.Mobil épületébe, ahol most T.Pontl-nek hivják magukat és elintéztem a T.HOME problémámat, na ez ám a nem semmi. Csak a T. betű egyezik. Ime és eltudom nagyjából rendezni a dolgomat, azért nagyjából, mert a hölgy azt mondta miután 1 1/2 órát sorba álltam, hogy 425.-Ft-os tartozásom van és ezért kapcsolták ki a telefonomat. Hát mit mondjak néztem nagyot, mert nekem ilyen számlát a T.HOME nem küldött és ekkor megkérdeztem a ügyintéző hölgyet, hogy ez miből adódik? Azt felelte, Ő azt nem látjak, de fizessek be ennyit és visszakapcsolják.
A problémám, ha az időmet és veszkölődésemet, nem is nézem, hogy ennyire a fogyasztókat nem kellene megszivatni, hogy még csekket sem kapok és fogalmam nem lehet róla, hogy mi a problémájuk velem és csak úgy kikapcsolják a telefonomat, illetve egyirányusitják
milyen eljárás ez, szeretném, ha valaki ezt kivizsgálná, mert igy utólag ez nagyon bosszantó és egyébként is ma már mindent szabad?Befizetetlen csekk nélkül is kikapcsolgatnak a szolgáltatásból. Felháborító!!!! a 82/310-260-as telefonszámról. Kérem válaszukat és az ügy vizsgálatát. Köszönöm

c672f85dd4

0 pont Jó Rossz c672f85dd4 - több éve

Google!Lekéred az mail cimet!

Még nincs meg a jó válasz, de szükséged lenne rá?

Kérjük iratkozz fel az email értesítőre, mert így azonnal megtudod, ha valaki megválaszolja a kérdést. (Bármikor leiratkozhatsz.)

E-mail címed:

Csak szöveg engedélyezett. A szerkesztőben használhatod a Textile-t. Például a *szöveg* félkövér szót eredményez.

Hirdetés
Mi a Prosperal?

A Prosperal egy közösen szerkesztett kérdés-válasz oldal, ahol pénzügyi kérdésekről beszélgethetsz, különböző ingyenes eszközöket találsz hitellel, befektetésekkel kapcsolatban, illetve ingyenes és kötelezettségmentes személyes pénzügyi tanácsadást kérhetsz. Regisztrálj vagy lépj be.